Snart skola!

Hej, Hej nu sitter jag iskolan framför datorn. Jag och Sofie var här lite tidigare idag, för att bussen går tidigt på fredagar mot hur vi börjar. Så det är bara att vänta på att vi börjar. Fast direkt när vi börjar så ska vi fortsätta med att ta skolfoto på eleverna. Skönt att det är fredag idag, för då kan man ta det lugnt när man kommer hem. Just det, min rosa klocka har kommit, kommer lite bättre bilder senare, för bilden i inlägget innan var inte så bra. 
Jag kanske lägger upp mer senare under dagen.

(Bilden har inget med texten att göra)

 


Kommentarer
Postat av: Karin♥

Riktigt fin bild cissi! ♥

2010-09-26 @ 10:57:05
URL: http://kaarriinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0